Klantgericht Adviseren

Klantgericht Adviseren

Als adviseur écht impact maken op jouw klant? Wil je adviesgesprekken voeren met positief resultaat? Een “JA, dat is een goed advies” van je klant?

In deze training leer je hoe je de denkkracht van jouw klant optimaal benut om samen tot een advies te komen. Een advies dat perfect aansluit op de specifieke behoeften, van jouw klant.
Met actief luisteren en doelgericht doorvragen signaleer je (extra) kansen en ontdek je de precieze kern van de behoefte van jouw klant. Je ontwikkelt adviezen die écht het verschil maken.

Wat levert het op?
✅ Je bouwt betere klantrelaties en dat zorgt voor klantloyaliteit en herhaalde aankopen.
✅ Je verhoogt de verkoopcijfers door maatwerk advies en je benutten van de klantinbreng.
✅ Je ontwikkelt effectieve gespreksvaardigheden, je laat ze vóór je werken.
✅ Je behaalt een concurrentievoordeel door je te onderscheiden met uitstekende adviezen.

Wat gaan we doen?
  Fundamenten: Je ontdekt de basis van klantgericht adviseren.
  Actief Luisteren: je leert effectief klantdata te benutten.
  Klantpsychologie: Je begrijpt hoe je klanten betrekt en activeert.
  Communicatie: Je versterkt je verbale en non-verbale vaardigheden.
  Praktijk: Je oefent met real-life cases.
  Evaluatie: Hoe ontwikkel jij je verder?

Hoe werkt het?
Je neemt een als je wil een praktijksituatie mee waarin je meer uit het gesprek had willen halen. We analyseren jouw aanpak en je ontdek met concrete oefeningen en praktische technieken hoe jij de denkkracht van jouw klant activeert. Zo ontwikkel je een adviesstijl die voor jou werkt.

Krachtig adviseren begint met écht luisteren en de juiste vragen stellen. Til jouw impact naar een hoger niveau en maak het verschil met klantgericht adviseren!

Datum: volgt (wil je het alvast weten, stuur me een whatsapp bericht.)
Tijden: 9.00- 17.00
Locatie: Eindhoven of Den Bosch
Deelnemers: maximaal 8

 

Stuur je bericht hier of via whatsapp