Dit programma past in ieder geval bij jou, als je deze soort (belemmerende) gedachten herkent:
1.
2.
3.
4.
Dit programma levert ZEKER op!
ZELFVERTROUWEN: je zit goed in je vel en gaat deze gesprekken met vertrouwen assertiever aan
ENERGIE: je voelt je energiek en gaat aan de slag met alle geleerde tools
KRACHT: je reageert veerkrachtiger en je weet om te gaan met tegenslagen
EFFECTIEF: je past diverse gespreksvaardigheden op het juiste moment toe
RESULTAAT: vanaf nu zelfcompassie & waardering
Gesprekken die voor veel professionals spanning opleveren, zijn gesprekken die spanning met zich meebrengen of waar je negatieve ervaringen in hebt. Bijvoorbeeld gesprekken die gaan over:
– In alle gesprekken assertiever communiceren,
– Moeilijke gesprekken voeren met medewerkers,
– Klachtgesprekken/slechtnieuwsgesprekken
– KYC of Bijzonder beheer gesprekken,
– Feedbackgesprekken (leidinggevenden),
– Exitgesprekken,
– Sollicitatiegesprekken
– En alle gesprekken waar jij spanning bij voelt waar je vanaf wil
Het mooie van dit programma is het het dat je niet hoeft te vertellen waardoor je deze spanning (mogelijke schaamte, schuld, spijt of berouw) ervaart.
Dit programma vergroot je zelfvertrouwen en assertiviteit, zodat jij gesprekken makkelijker voert. Jij merkt dat je bepaalde gesprekken het liefste uitstelt en jezelf gespannen voelt, zelfs al voordat het gesprek plaatsvindt. Het is nu tijd om onnodige negatieve (gevoelens) bagage achter je te laten en je zelfvertrouwen en assertiviteit te vergroten.
Wanneer kies jij voor dit programma?
Jij bent klaar met negatieve spanning die je voorafgaand aan deze gesprekken ervaart. Je bent eraan toe om deze gesprekken ontspannen en meer assertief te voeren. We werken in gemiddeld 4 sessies samen toe naar dit resultaat.
In 3 stappen
Gesprekken voeren alsof je het zo altijd hebt gedaan, bereik je met deze 3 stappen:
- Neutraliseren van jouw negatieve patronen/emoties
- Coaching positieve mindset
- Gespreksvaardigheden aanscherpen/opfrissen
Bekijk de andere programma's
ZEKER in een verkoopgesprek
ZEKER in een telefoongesprek
Een van mijn klanten, werkzaam in de techniek en zelf ook een technische achtergrond, zag op tegen gesprekken en voelde een grote druk. Dat begon al de avond voor de afspraak.
Hij schrijft mij: “Mijn zelfvertrouwen heeft een boost gekregen en dankzij…”