PiPtraining

ZEKER in een telefoongesprek

Dit programma past in ieder geval bij jou als je deze soort (belemmerende) gedachten herkent:

1.

“Als ik dichtklap, wat dan? Paniek/rode vlekken/spanningen op mijn borst!”

2.

“Wat als de ander mij afwijst/nee zegt?”

3.

“Ik heb geen idee hoe ik deze gesprekken aanpak, dat maakt me onzeker”

4.

“Ik durf niet te bellen!”

Dit programma levert ZEKER op!

ZELFVERTROUWEN: je zit goed in je vel en gaat deze gesprekken met vertrouwen aan
ENERGIE: je voelt je energiek en gaat aan de slag met alle geleerde tools
KRACHT: je reageert veerkrachtiger en je weet om te gaan met tegenslagen
EFFECTIEF: je past diverse gespreksvaardigheden op het juiste moment toe
RESULTAAT: vanaf nu zelfcompassie & waardering

Het gaat om alle soorten telefoongesprekken; koude acquisitie (tip voor ZZP-ers die klanten bellen te spannend vinden) klanten bellen, klacht oplossen, nee zeggen met zelfvertrouwen. Het mooie van dit programma is, dat je niet hoeft te weten waardoor je deze spanning ervaart.

Leer om je angst voor bellen te overwinnen en succesvolle gesprekken te voeren met de combinatie van Integral Eye Movement Therapy (IEMT) en gespreksvaardigheden. Met dit programma ontdek je hoe IEMT je helpt om onbewuste negatieve emoties en overtuigingen aan te pakken die je belemmeren om effectief te communiceren via de telefoon. Daarnaast ontdek je ook, dat als deze angst weg is, hoe je op een klantgerichte manier telefoongesprekken goed opbouwt en voert op professioneel en persoonlijk niveau.

Een angst overwinnend programma voor professionals die effectief willen telefoneren.
Je moet bellen maar de angst om te bellen (bel-angst & lees ook faalangst of andere sociale angsten) zorgt dat je het blijft uitstellen. Als je dan toch belt, bel je met een naar gevoel. Hierdoor komen jouw gespreksvaardigheden niet goed tot uiting. Sterker nog, de kans is groot dat je in paniek raakt.

Dit programma is zowel voor starters, professionals en voor zzp-ers die zonder spanning (lees ontspannen) zakelijk goed willen bellen. Een zeer waardevol en effectief programma: lees de reacties van mijn klanten, vooral ook die van Danielle van Rijen…

Wanneer kies jij voor dit programma?

Jij bent klaar met deze angsten, je wil vooruit en als het even kan wil je jouw klanten in 1 keer goed benaderen. We werken in 4 online sessies* samen toe naar dit resultaat. Goed zakelijk bellen zonder spanning met klanten is het uitgangspunt. Klanten bellen (koud/lauw/warm) behoren tot programma’s met de grootste ROI. (Return On Investment)

* Ben je zzp-er en zijn je gespreksvaardigheden op orde en gaat het jou meer om de stap naar het bellen zelf? Vraag dan om het verkorte programma van 2 sessies.

 

In 3 stappen

Telefoongesprekken voeren alsof je het zo altijd hebt gedaan, bereik je met deze 3 stappen:
  1. Neutraliseren van jouw negatieve patronen/emoties
  2. Coaching positieve mindset
  3. Gespreksvaardigheden aanleren/aanscherpen/opfrissen

 

 

Praktische informatie
– Het programma Zeker in een telefoongesprek is een zeer praktisch programma,
– Maatwerk, jij en ik stemmen telkens af op wat je nodig hebt en wat bij jou past.
– Het zijn 4 keer 2 uur online sessies, 1 op 1.
– Liever op locatie? Vraag naar alle mogelijkheden.

Neem contact op met mij, Mayke Heitling, via PiPtraining.nl/contact of bel of stuur een whatsapp 06 37199572. Ik kijk uit naar een kennismaking met jou. Meer collega’s met interesse of wil je graag een incompany-training? Laat weten wat je precies wil, PiPtraining maakt graag een programma op maat.

Bekijk de andere programma's

ZEKER in gesprek
ZEKER in een verkoopgesprek

Een van mijn klanten, Sophie, pakt nu met gemak de telefoon om klanten te bellen

“Mayke heeft mij een aantal keer een telefonie coaching sessies gegeven! Met voorbeelden uit de praktijk zijn wij aan de slag gegaan om mijn ‘angst’ voor telefoon gesprekken aan te pakken! Met handige tips en een IEMT sessie kan ik zeggen dat ik nu met veel meer zelfvertrouwen de telefoon pak om klanten op te bellen! Voor mij hebben de sessies écht geholpen. Ik heb er veel aan gehad nu maar ik denk ook zeker voor in de toekomst. Nogmaals bedankt Mayke!:)” (Review via Linkedin)